Koud NL en fotos (zie link onderaan) - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Wytze Brandsma - WaarBenJij.nu Koud NL en fotos (zie link onderaan) - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Wytze Brandsma - WaarBenJij.nu

Koud NL en fotos (zie link onderaan)

Door: Wytze

Blijf op de hoogte en volg Wytze

27 Januari 2010 | Nederland, Utrecht

Nog even een korte samenvatting van de laatste 2 weken in Afrika. De laatste keer dat ik schreef was ik te gast bij Frederik en Saskia. Twee jaar geleden ook bij hun op bezoek geweest en Lusaka begint als een bekende stad te voelen.
Hun zoontje Alex is 7 maanden oud en echt mooi om zon kereltje alleen maar te zien lachen, het was echt mooi om te zien hoe Fred en Saskia het zo naar hun zin hebben in Lusaka en om hun daar ook weer te zien.
Verder ook weer te gast geweest bij de Familie Muijs op de boerderij, de bonsmara koeien bekeken en het viel me op hoe groen alles was op het land, vorige keer waren er bosbranden.

Na Lusaka naar de fam. Koster in Tanzania gevlogen. Met Nils en Aart een motortochtje gemaakt rond de kilimanjaro en de bush in. Echt supergaaf en ook nog wat zebra, bokkies, wildebeast en struisvogel gezien en echt hele mooi landschappen. Het was hier ook erg groen, het is een el ninja jaar, dus een beetje vreemd normaal erg warm en alles dor. Arusha is nog weer drukker geworden, niet eens lastig gevallen door flycatchers in de stad.

En toen weer naar huis, wat is het hier in NL koud, na 10 dagen begint het gelukkig wel te wennen en vanmiddag nog even geschaatst op de loosdrechtse plassen.

foto's kun je de onderstaande link zien. Schrik niet van de fotos van Namibie dat is echt een supermooi land.

• 29 Januari 2010 - 02:55

Martijn:

He Oetze

Mooie verhalen. Wij hebben ook last van el nina... Alleen dan op de andere kant van de oceaan. Je kunt ons volgen op www.waarspokenzeuit.nl.

Tot snel!