Met de auto naar Afrika - Reisverslag uit Bolsward, Nederland van Wytze Brandsma - WaarBenJij.nu Met de auto naar Afrika - Reisverslag uit Bolsward, Nederland van Wytze Brandsma - WaarBenJij.nu

Met de auto naar Afrika

Blijf op de hoogte en volg Wytze

07 Augustus 2012 | Nederland, Bolsward

Nieuwe plannen.

Sinds mei ben ik alweer in Nederland, druk meegeholpen op de boerderij en laatste dingen voor het project afgemaakt.

Zoals het er nu naar uitziet gaat het grote vervolg project voor de ontwikkeling van de melkveehouderij in Ethiopie ergens in oktober beginnen. Dit project gaat 5 jaar lopen en gaat werken aan alle aspecten van de value chain (keten) die van belang zijn om de melkveehouderij in Ethiopie verder te helpen.

Nu mag ik daar ook weer een paar maanden een bijdrage aan leveren. Maar Oktober is nog wat ver weg, dus dacht ik is het geen idee om maar vast die kant op te rijden, dan ben ik er mooi als het project gaat beginnen. Tja wat voor auto, hoe rijden, allemaal praktische vragen komen dan boven. Afgelopen weken mee bezig geweest en inmiddels is er een auto gekocht. Route bepaald, en de eerste visum aanvragen zijn de deur uit. Planning is nu 1 september vertrekken en dan ongeveer in 1 maandje naar Addis Ababa te rijden. Ga je dat alleen doen, nee een goede vriend Theo Adema heeft een maandje vrij gekregen zodat we dit avontuur samen kunnen gaan ondernemen.

Nu dus druk met de voorbereidingen. Zie ook fotos van de Isuzu.
Later meer als we bijna vertrekken of onderweg zijn.

Groeten van de boerderij, een nieuw avontuur is alweer begonnen.

Wytze

• 07 Augustus 2012 - 14:39

Elsbeth:

Hoi Wytze, ik wens je een goede voorbereiding en wacht op verslag van jullie avonturen.

• 07 Augustus 2012 - 14:50

Fred:

en dan begint het project wat later, dus kom je door rijden naar Zambia?

Goed man! Tent ziet er aardig uit, nu nog echte actie ipv een Fries weiland!
    Goede vaart.

• 07 Augustus 2012 - 17:35

Martijn Harman:

Jaloers!!!!!!! Kan ik nog mee???

• 07 Augustus 2012 - 18:50

Griet W:

je bent niet de eerste die dit van de familie doet, maar jij rijdt vanuit friesland . ik wens jullie veel plezier onderweg , heb j een goede airbac???? griet

• 07 Augustus 2012 - 22:33

Maartje:

Ziet er weer goed uit Wytze. Ik ga je verslagen weer met plezier volgen! Succes met de verdere voorbereidingen! Liefs, Maartje

• 16 Augustus 2012 - 15:46

Ron:

Hoi, ziet er goed uit. Success!!